Total Pageviews

Monday, January 10, 2011

:: saya bukan "photographer" ::

... erm...assalamualaikum....
... kenapa kata sy bukan photog..sbbnya..mmg bukan...
... kata org..kalo dh ada kamera nikong, canong, sony..atau dslr..
... org terus fikir dia ne photog..tp..sbnrnya bukan semua...
... ada org..saja nk gunakan kamera tu utk suka2..hobi..
... ada yg serius jgk..tp..bg saya..saya hanya hobi2..wat masa neyh
... sebabnya..ilmu belum cukup utk smpi thap photographer
... org ckp..photog...profesional..pakai kasoOt tutup..baju kemas..seluaq kemas..
... tp sy..simple je kowt org nya..kuaq tgkp gambar pakai sliper..then t-shirt..
... mna layak nk panggil photographer...kan ada beza 2...?
... apapon..kalo ilmu saya dh cukup..dh power..saya akan tukar.."saya adalah photographer"
... hee...itu je..sbbnya..rasa mcm..diperli pon ada bila org panggil kita photog..
... sedangkan  bkn semua benda kita tahu lg..
... photog msti power dlm semua...kompo..lighting..editing..mcm2 lg la..
... saya plak..compo brterabur..lighting ngn strobist..lg la..editing 2 pon thu sket2..
... itu je la...hee....

No comments:

Post a Comment